Dette dokument beskriver, hvordan NordicScreen håndtere genopsætning på Asus Chromebit leveret af NordicScreen.

 

Nedenstående træder i kraft d. 01. januar 2021.

 

ASUS stoppede supporten og produktionen af Chromebit i Q1 2020 og derfor kommer der ikke længere nye opdateringer til enheden fra google. Dette betyder ligeledes, at nye funktioner i visse tilfælde ikke vil være tilgængelige på Chromebit. 


Som udgangspunkt er der ikke garanti på enheden købt som B2B køb. Dog har NordicScreen valgt at lave genopretnings service på software gældende i 1 år på alle Chromebits der måtte fejle. 

Dette tilbyde såfremt det er muligt inden for rimelighedens grænser.

Er dette ikke mulig anses produktet som værende defekt. NordicScreen dækker ikke hardware defekt.   


Dette betyder at NordicScreen tilbyder genopsætning af softwarefejlende enheder i 12 måneder fra faktureringstidspunktet. 


Enheden sendes til NordicScreen på købers regning, herefter vil NordicScreen lave en genopsætning såfremt det er muligt, og sende enheden retur. Det er vigtigt, at der er oprettes en supportsag med ID til enheden før den sendes retur.


Det med småt:

- Gælder kun enheder leveret af NordicScreen.

- Gælder ikke demo enheder. 



Udarbejdet november 2020